Аеродром “Біла Церква” може стати повноцінним Міжнародним аеропортом до 2022 року

4 жовтня в Білоцерківській міській раді відбулась презентація першого етапу розробки Стратегії розвитку Білоцерківського вантажного авіаційного комплексу.

Про це повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради.

Вподовж тривалого часу вивчались та аналізувались шляхи розвитку аеродрому «Біла Церква» у галузі національної авіатранспортної системи. За словами директора КП “БВАК” Сергія Кандаурова, в Білій Церкві протягом 90 років роботи авіаремонтного підприємства змінилось чотири покоління висококваліфікованих працівників авіаційного профілю.

“Коли я прийшов на цю посаду рік тому, перше за що взявся за Стратегію нашого підприємства. Аби рухатись у правильному напрямку розвитку, потрібно чітко зрозуміти, де наше місце в державній політиці транспортної сфери, яку нішу займаємо, та що можна зробити задля поліпшення нинішнього стану Авіакомплексу. Кожен має розуміти, що аеродром – це досить коштовна річ, а аеропорт – тим більше. Але цей об’єкт дає такі можливості для стрімкого розвитку регіону, що воно того варте”, – наголосив Сергій Кандауров.

Сьогодні підприємство готове запропонувати Білій Церкві, району та області визначити чіткі рамки функціонування аеродрому “Біла Церква” з перспективою стати Міжнародним аеропортом в складовій інфраструктури України, попри те, що він знаходиться в столичному регіоні, де діє ще 4 аеропорти.

Під час презентації стратегії розвитку аеродрому «Біла Церква» її розробник Євген Трескунов озвучив головні аспекти:

  •  Працюючи за мультимодальною системою аеродром Біла Церква має всі можливості стати повноцінним Міжнародним аеропортом до 2022 року.
  •  Розвиток аеродрому допоможе залучити додаткові іноземні інвестиції у розвиток економічної, туристичної та транспортної сфер Білої Церкви
  •  Вже сьогодні існують суттєві потоки міжнародного в’їзного та виїзного туризму по Білоцерківському району, що дають підстави очікувати подальшого зростання.
  •  Індустріальні парки та іноземні інвестиції зростають і є запорукою для високих соціальних стандартів та попиту на виїзний авіатуризм тощо.

Відзначимо, що останнім часом з боку керівництва Міністерства інфраструктури України приділяється значна увага Білій Церкві. Під час заходу Державний секретар Мінінфраструктури Андрій Галущак висловив свою думку щодо Стратегії розвитку Авіакомплексу.

“Для того, щоб і надалі говорити про ідею створення цього аеропорту, потрібно зберегти природні передумови для його функціонування. Якщо сьогодні розпайовані землі будуть віддані під забудову, то виникне серйозна проблема з сусідами, і плани на це підприємство можуть зупинитись. Говорячи про перспективи аеропорту в Білій Церкві на держаному рівні, то з економічної обґрунтованості він є надзвичайно цікавим. Якщо ми матимемо аеропорт (авіацію), розгалужене залізничне сполучення та концесійні дороги до Білої Церкви, то ми отримаємо сучасний адміністративний центр керування столичною областю,” – відзначив Держсекретар Міністерства.

За словами Андрія Галущака, на сьогодні багато авіаперевізників потребують розвитку саме регіональної авіації, а Біла Церква має не тільки всі можливості, а й перспективи стати наступним авіаційним об’єктом, який  зможе побачити міжнародний авіаринок.

Поділитись:
Share on VKShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
%d такие блоггеры, как: