Електронний квиток тепер можна поповнити через Інтернет

19 жовтня у місті Біла Церква відбулася прес-конференція начальника КП БЦМР “Тролейбусне управління” Володимира Вахнія, голови Ради консорціуму “АСТЕК”, генерального директора компанії “КАРД-СІСТЕМС” Анатолія Долинного та виконавчого директора консорціуму “АСТЕК” Лілії Бородуліної.
У ході зустрічі представники поінформували присутніх про впровадження чергового етапу розвитку послуг, а саме білоцерківці та гості міста, які мають електронну транспортну картку, можуть поповнювати її ресурс зі свого банківського карткового рахунку через відповідний сервіс на сайті КП БЦМР “Тролейбусне управління” (http://38-51-51.com.ua). Така можливість реалізована за технічної підтримки платіжного сервісу ipay.ua (https://www.ipay.ua/ua/bills/oplata-proezdnuh-belayacerkov). Розбудова інфраструктури самообслуговування при оплаті за проїзд у громадському транспорті Білої Церкви найближчим часом продовжиться шляхом запровадження ще однієї цифрової послуги – можливості поповнення ресурсу транспортних карток в мережі платіжних терміналів 2Click, розташованих не тільки в Білій церкві, а й в Києві та Київській області, що додасть зручності у користуванні електронним квитком.
“У перший місяць після впровадження електронних квитків у нашому місті їх придбало 47% людей, що користуються послугами “Тролейбусного управління”. Це дуже високий показник на території усієї країни. Звичайно ми покладаємось на добросовісність та розуміння мешканців міста, але разом з тим ми збираємося посилити боротьбу з пасажирами, які їздять у транспорті без квитків, так званими “зайцями”, – прокоментував Володимир Вахній.
Такі новації дозволять реорганізувати систему збирання плати за проїзд, поступово замінюючи службу кондукторів службою контролерів. Це дасть змогу скоротити витрати підприємства на збір виручки до типового для перевізників у більшості розвинених країн – в межах 6-12% від загальної виручки.
Заощаджені кошти планується використати на підвищення рівня оплати праці персоналу підприємства, ремонт рухомого складу, підвищення безпеки та комфорту на електротранспорті тощо.
Як відомо, у громадському транспорті европейських міст практично відсутня практика використання роботи кондукторів. Тож, важливою складовою успіху в реалізації запровадження інновацій в сфері громадського транспорту є особиста свідомість пасажирів і їх відповідальне ставлення до праці та зусиль електротранспортників – тих, хто працює над забезпеченням важливої соціальної функції громадських перевезень і захисту навколишнього середовища, адже електротранспорт був і залишається найбільш екологічним із існуючих видів.
Присутніми було задано ряд запитань, на які вони отримали вичерпні відповіді. Питання стосувались: введнення обліку пільгових категорій населення для організації безоплаьного проїзду, можливості варіантів його здійснення (прик. за допомогою картки білоцерківця, монетизації коштів на картці або їх видачі на користування громадським транспортом), можливості злиття транспортної картки та картки білоцерківця, роботи принципу диференційованого тарифу та ін.
До відома: середні витрати підприємств електротранспорту в Україні на збір виручки становлять до 40% від загальної виручки. Скорочення цих витрат – задача, над якою працюють усі підприємтва галузі. Як показує досвід, найбільш поширеним інструментом у цій роботі в світі є автоматизована система оплати проїзду. І Біла Церква – серед перших в Україні, де це непросте завдання вирішується системно, і єдині, де такого роду проект впроважується за участі вітчизняних інвесторів і виробників та з використанням кращих світових інноваційних практик.

Поділитись:
Share on VK
VK
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
%d такие блоггеры, как: