Консультант Світового банку проаналізує стан реформування транспортної системи Білої Церкви та надасть експертний висновок для ЄБРР

16 січня з робочим візитом прибув консультант Світового банку Градімір Стефановіч, метою візиту якого є ознайомлення із поточним станом функціонування КП БМР «Тролейбусне управління», його економічною діяльністю, існуючими нормативно-правовими актами міської ради, які регулюють взаємовідносини в транспортні галузі та ознайомлення із подальшими перспективами розвитку підприємства і сфери пасажирських перевезень в цілому. На основі проведеного аналізу даних пан Градемір надасть експертну оцінку ЄБРР, яка міститиме рекомендації щодо можливих розміру і умов кредитування.
В рамках візиту відбулася зустріч керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Свірського, директора КП БМР «Тролейбусне управління» Руслана Степанського з Градіміром Стефановіч, під час якої консультанту Світового банку було надано всі документи, рішення, що регулюють функціонування сфери пасажирських перевезень в місті та визначають подальший план розвитку. Також його було детально поінформовано про всі кроки, які вже здійснила міська влада щодо реформування галузі та планує реалізувати в найближчий час.
Експерт зазначив, що попередньо йому було надано ряд документів, які на даний час регулюють діяльність в цій сфері, серед яких й нова комплексна схема руху громадського транспорту, що розроблена Харківським національним автомобільним університетом. Він високо оцінив проведену роботу, наголосивши, що схема розроблена професійно, із врахуванням сучасних методик і підходів та зауважив, що однією із умов успішного застосування нових мереж та проведення реформ є врахування місцевої специфіки.
Пан Градімір наголосив на необхідності проведення таких реформ, адже європейський рівень обслуговування населення передбачає надання послуг пасажирських перевезень на комфортабельних, пристосованих для найбільшої зручності пасажирів транспортних засобах при оптимальних схемах руху. Відзначив, що важливо мати план розвитку, як це є в Білій Церкві й фінансовій установі важливо впевнитися, що кошти, які виділить банк будуть використані за призначенням.
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Свірський зазначив, що міська влада зацікавлена як найефективніше організувати роботу громадських перевезень та зробити все можливе, аби ці послуги стали зручними, якісними та доступними для білоцерківців. Проте, на заплановані заходи згідно із розробленими планами, на жаль, не вистачає фінансового ресурсу, тому міською владою вишукуються можливості залучення позабюджетних коштів, а саме: грантів, кредитів та інвестицій.
Максим Свірський поінформував про звернення до ряду європейських міст з проханням надати нашому Тролейбусному управлінню, безоплатно, тролейбуси, які вони зняли з маршрутів, але мають гарний технічний стан.
Присутні також обговорили :
– існуючу схему руху громадського транспорту та етапи переходу до нової;
– розглянули заплановане розширення контактної мережі для тролейбусного сполучення, яке надасть можливість розширити покриття міста;
-підняли питання оптимізації кількості автобусів, які функціонують на міських маршрутах, залучення на них пасажиро містких транспортних засобів та паралельно збільшення тролейбусного рухомого складу;
-зупинилися на умовах проведення конкурсів на пасажирські перевезення, які були нещодавно затверджені та окреслили строки етапів переходу від діючих умов до нових.

170116k2472

Особливу увагу було акцентовано на впровадження системи валідації та залучення інвестицій на створення єдиної автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорт. Максим Свірський наголосив, щоб втілити дані заходи було прийнято рішення виконавчого комітету та підписано інвестиційний договір з Консорціумом АСТЕК. Градімір Стефановіч відмітив, що наявність третьої сторони, яка також надає інвестиційні кошти в розвиток транспортної інфраструктури, є важливим для ЄБРР під час визначення суми та умов надання кредиту.
Присутні обговорили політику формування тарифів на проїзд в міському електричному транспорті та зупинилися на основних перевагах запропонованих змін для пасажирів, у зв’язку із введенням в дію електронної системи безготівкової оплати, які включатимуть диференційований підхід до оплати за проїзд в залежності від кількості поїздок.
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради також поінформував експерта, що Консорціум АСТЕК не єдина організація, з якою працює міська влада щодо залучення додаткових інвестиційних коштів. З метою знаходження альтернативних видів отримання електроенергії для Тролейбусного управління та пониження витрат за спожиту електроенергію (оскільки вартість електроенергії з 01.01.2017р. зросла в два рази) розглядаються можливості залучення додаткових грантів від інших організацій на облаштування на дахах даного підприємства сонячних електростанцій. Наразі вже розроблено проект по реконструкції дахів підприємства, який передбачає можливості реалізації нововведень.
Градімір Стефановіч наголосив, що протягом декількох днів він вивчить технічні деталі, але маючи наявну інформацію та документацію із впевненістю може сказати, що місто потребує реформування транспортної системи і вже зробило в даному напрямку чимало важливих кроків. Політикою ЄБРР є сприяння розвитку електротранспорту міст Європи, тому Біла Церква має можливість отримати необхідні кошти.
170116k2463

Поділитись:
Share on VKShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
%d такие блоггеры, как: