Обираймо власний бренд

20 вересня  відбулося обговорення результатів перших двох етапів конкурсу на розробку бренду м.Біла Церква.

Роботу над власним логотипом Білої Церкви було розпочато ще на початку цього року. Тоді під час стратегічної сесії білоцерківцями та фахівцівцями сфери брендингування

було визначенокомплекс уявлень, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик  притаманних Білій Церкві,  які асоціюватимуться у свідомості громадян як бренд міста, тобто, можна сказати,  обличчям Білої Церкви.

Безпосередня розробка логотипу проходила певні етапи. КП БМР «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви» було організовано відповідний конкурс, на який сімнадцятьма  учасниками конкурсу на розгляд журі було подано понад 30 цікавих, креативних та несхожих одна на одну ідей.

Заступник директора КП БМР «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви», голова організаційного комітету відкритого творчого конкурсу на визначення концептуальної ідеї бренду м.Біла Церква та його логотипу  Оксана Сахарова,  зазначила, що оргкомітетом було обрано десятку кращих ідей, а шляхом онлайн-голосування визначено трійку ескізних проектів, які й вийшли у фінал.

І ось 20 вересня за участю представників громади міста, профільних спеціалістів,  міського голови Геннадія Дикого та його заступників  відбулося  обговорення результатів перших двох етапів конкурсу.

Міський голова Геннадій Дикий зазначив: «Всі розуміють важливість створення бренду міста.  Ми маємо Стратегію розвитку міста до 2025 року, яка містить основні вектори, куди  і як рухатися Білій Церкві. Одним із них є розвиток туризму. Аби бути впізнаним містом серед тисяч іншим міст України та за її межами, нам й потрібен власний логотип.  Біла Церква має всі необхідні передумови  до туристичного розвитку, і бренд  повинен сприяти цьому. Всі ідеї для бренду міста мають містити не тільки історію та сучасність, що безперечно також є  важливим, але й мати погляд у майбутнє».

Під час заходу фіналісти конкурсу  представили свої концепції, роз’яснення та підходи, які використовували у своїх напрацюваннях. 

Так, Брендингова агенція Galagan  (м. Київ) презентувала відразу дві концепції: «Мапа твого серця» (презентація: https://fex.net/get/757175348398/45752877) та «Плюси міста» (презентація: https://fex.net/get/757175348398/45752899).

 

 

Студією MukovozDesign  (м. Біла Церква) було надано бачення концепції «Живи в своєму ритмі» (презентація: https://fex.net/get/757175348398/45751269).

Присутні на заході висловили свої враження від презентацій, поділилися зауваженнями та пропозиціями. Обговорили ряд питань, серед яких:  яким має бутибренд саме для Білої Церкви?  Чим має зацікавити?  На які категорії населення має бути розрахований? Чи нестиме він меседж про майбутнє міста? І чи відповідають запропоновані варіанти  на ці питання.

Кожна концепція, без сумніву, має право на життя – про це наголосили  учасники заходу. Вони містять сучасні погляди та підходи, дизайн, кольорове вирішення  та  глибокий зміст. Кожна з ідей потенційно може використовуватися в різних сферах життєдіяльності міста.

Майбутній бренд Білої Церкви  має поєднувати у собі і минуле, і сучасне, і майбутнє життя міста, нести  водночас кілька завдань, бути зрозумілим не тільки для жителів Білої Церкви, а й для туристів  та  разом з тим викликати позитивні емоції та почуття.

Голосування триватиме до 30 вересня, і проголосувати можна лише один раз. Голосування відбувається через обліковий запис Google за посиланням: https://goo.gl/forms/GBUGYyJxTwvrG8km1.

Від нас залежить із чим асоціюватиметься Біла Церква. Кожен може зробити вибір і обрати один із представлених варіантів.

Не будьте байдужими, долучайтеся до голосування!

Поділитись:
Share on VKShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
%d такие блоггеры, как: